• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Brixo och Flexkontot

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 303
Poäng
997
52 eller 55% i UC spelar mindre roll...

Det jag menar är att nästa år i juni har jag 0 förfrågningar, har bara 154 000 i synliga krediter som kommer gå ner ganska mycket även om jag inte kan betala mycket mer än lägstasumman. Antal synliga lån kommer minska med.
Så det jag tänkte på är att det kanske är smartast att söka med 0 förfrågningar och vänta ut det helt istället för att söka med 2-7 stycken eller något om jag fortsätter dra på mig uc.

Men jag är i vice vd i ett AB så varje gång VD ska köpa något görs uc på mig med :mad:
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Miniliten

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
21 Juni 2019
Meddelanden
173
Mottagna reaktioner
101
Poäng
297
Det jag menar är att nästa år i juni har jag 0 förfrågningar, har bara 154 000 i synliga krediter som kommer gå ner ganska mycket även om jag inte kan betala mycket mer än lägstasumman. Antal synliga lån kommer minska med.
Så det jag tänkte på är att det kanske är smartast att söka med 0 förfrågningar och vänta ut det helt istället för att söka med 2-7 stycken eller något om jag fortsätter dra på mig uc.

Men jag är i vice vd i ett AB så varje gång VD ska köpa något görs uc på mig med :mad:

Varför dras en uc på dig när det är aktiebolaget som ska handla? Låter jättekonstigt.

Om du spärrar dig hos uc borde det vara lättare hålla ut det där året du behöver? :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp